söndag 2 oktober 2011

Hej igen!

Jag har ju en blogg, ja just det ja. Stackars totalignorerade blogg som jag inte brytt om det minsta sedan i somras och knappt då heller. Tittade bara in här och ändrade layoten till hösttema, även om det varit brittsommar här nu några dagar så tror jag nog ändå hösten är här nu när vi skriver oktober i almanackan.

Fick en liten tagg av dåligt samvete över att jag inte brytt mig om att vårda bloggen på sistone, har jag nu en gång för alla gett den ett liv kan jag inte bara överge den helt, även om jag inte vet vad jag ska ha den till riktigt...

Får fortsätta fundera på det således.

Höstlig kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Goda människors tystnad....

Har tänkt mycket på det här med sociala medier på sistone. Att de både är av godo och av ondo är ett faktum men hur ska man förhålla sig t...