söndag 15 augusti 2010

Råångest

Usch, jag har verkligen råångest över att börja jobba på riktigt i morgon igen! Förra veckan var ju bara fake, inga elever och bara en massa konferenser och annat trams ;-).

Hela dagen har jag gått och förträngt. Förträngt att allt börjar på nytt nu. Förträngt att jag fortfarande har typ allt kvar att göra. Fattar inte hur jag kunde jobba så mycket förra veckan utan att få något vettigt gjort. Känns det som nu i alla fall...

Och den där planen om att jag skulle se till att få så mycket gjort i dag gick ju också om intet. Har bara gått omkring och undvikit allt.

MEN, ska bli superkul att få träffa eleverna igen! Tur att det känns så bra i alla fall, får jag tänka.

Tar ett djupt andetag och kastar mig ut i VARDAGEN igen nu då. Wish me luck.

KRAM

2 kommentarer:

  1. Jag är så jävla nöjd med att inte börja jobba kan jag säga. Men min ångest kommer big time vid jul istället.

    SvaraRadera
  2. Njuuut av din föräldraledighet bara!!! Vid jul kommer du att läääängta efter tonåringarna...;-)

    Kram!

    SvaraRadera

Goda människors tystnad....

Har tänkt mycket på det här med sociala medier på sistone. Att de både är av godo och av ondo är ett faktum men hur ska man förhålla sig t...