onsdag 29 april 2009

Saknad i semester...


Man brukar ju säga att man kan vara saknad i krig... jag har visst varit saknad i semester...

Men nu är jag TILLBAKA!

Har tänkt lite på mitt bloggande i alla fall, nu när jag varit bortrest på Cypern. Jag kom fram till att jag nog ska börja blogga lite kortare inlägg, om det överhuvudtaget ska kunna bli några. Lite mer korta nerkastade tankar, eller bara lite händelserapportering, lite blandat helt enkelt. Då kanske jag kan skriva lite oftare, det har ju blivit väldigt sällan på sistone, eftersom jag varit så upptagen.

Här kommer en lista på saker som jag just nu tycker är värda att TYCKA OM!

1. Ligga vid poolen och dricka drinkar.
2. Läsa en bok vid poolen.
3. Ha barnvakt med sig till barnen, så att man kan göra ovanstående saker (tack svärmor och svärmors syster!).
4. Äta gott på restaurang varje dag.
5.Slippa städa och tvätta varje dag.

Med andra ord, så underbart skönt det var att åka på semester just nu på våren, det måste göras om!!!

Solad kram!!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att ni har haft det riktigt bra och skönt! :) KRAM

    SvaraRadera
  2. Det har vi!!! =D Så skööönt!

    Men ni har haft fint väder i Sverige med, och fint ska det fortsätta vara visst =D

    Ses i morgon kanske?

    STOR KRAM

    SvaraRadera

Goda människors tystnad....

Har tänkt mycket på det här med sociala medier på sistone. Att de både är av godo och av ondo är ett faktum men hur ska man förhålla sig t...