torsdag 16 juni 2011

Snart sommarlov...

Eleverna slutade i går och det var coolt och häftigt som vanligt med alla känslor som sprutade, även om jag inte hade någon egen nia som slutade.

Otroligt vackert och underbart var det på mina barns avslutning i tisdags kväll, det är alltid fantastiskt! Vi gick ut på restaurang i stan efteråt och det kändes så lyxigt och mysigt, det får gärna bli tradition!

Nu är det några dagar av praktiskt och administrativt arbete som gäller på jobbet, men det känns faktiskt helt okay i år, jag känner ingen stress och brådska att ta sommarlov på riktigt ännu, varför vet jag inte riktigt. Men jag vill verkligen bli klar med så mycket som möjligt innan semestern börjar, hoppas jag kan bli mer effektiv än jag var i dag bara, kände mig som paralyserad av allt som måste bli gjort i dag.

När sommarlovet verkligen kommer på riktigt tror jag inte att jag kommer att blogga mer i sommar faktiskt. Vi ska mest vara på landet och jag ska försöka lägga bort datorbehovet så mycket som möjligt har jag tänkt.

Sommarkram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Goda människors tystnad....

Har tänkt mycket på det här med sociala medier på sistone. Att de både är av godo och av ondo är ett faktum men hur ska man förhålla sig t...