tisdag 3 maj 2011

London calling

"London calling" skriver alla som inlägg på fejan när de drar till London denna vår har jag märkt. Jag undrar om det bara är för att jag själv åker dit i morgon som jag lägger märke till att många verkar åka till London nu, eller om folk åker dit titt som tätt jämt. Antagligen gör de det utan att jag märkt det förut. Själv har jag varit I London två gånger i mitt liv ännu, så nu blir det tredje gången gillt. Hoppas det betyder tur. Jag var i London en gång när jag var typ 15, då åkte vi till Ipswich med judoklubben och den trevlige skotten Ian, som jag och ett par kompisar bodde hos, tog med oss över dagen till London. Jag var överväldigad och kanske för ung för att ta in denna storstad då. Sedan åkte jag dit när jag läste engelska på lärarutbildningen, det var helt fantastiskt och något som lever kvar i mitt minne. Vår i London, amazing!

Nu blir det en helt annan resa dit ännu en gång, och det ska bli så spännande =) Hoppas bara jag inte blir helt lost, jag med mitt fruktansvärda lokalsinne... Håller tummarna för att inga större problem uppstår.

Vet inte om jag kan uppdatera bloggen via mobilen, har inte provat faktiskt. Vore kanske kul med lite bilder här annars =)

Bye, bye, see you!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Goda människors tystnad....

Har tänkt mycket på det här med sociala medier på sistone. Att de både är av godo och av ondo är ett faktum men hur ska man förhålla sig t...