lördag 21 maj 2011

Yes, we can.

Nehej. Kanske dags att göra något åt saken. Vadå för sak? Ja, det finns väl rätt många saker jag skulle behöva göra något åt. Men jag vägrar tro att jag är den enda som inte får saker gjorda som borde bli gjorda. Därför fortsätter jag i lugn och ro med detta. Det är mycket som hindrar mig hela tiden. Nu känner jag mig t ex hindrad av att det blåser ute. Oklart dock vad vinden har att göra med att min telefon behöver lämnas in, eller vad jag nu ska göra åt detta att jag råkade tappa den vid Picadilly Circus så att displayen krossades. Jag orkar inte leta upp kvittot och kolla in försäkringspappret, det är det som hindrar mig mest. Och tanken på att behöva betala pengar för eländet. Eller bli utan telefon ett tag. Eller nåt. Det är mycket som kan hindra en om man tänker efter noga.

Så, det bästa är väl att inte tänka efter så noga då. Antar jag. Bara GÖRA det. Allt kan bli gjort om man bara är en DOER, inte sant? "Yes, we CAN", som en rätt känd man sa en gång i tiden.

Ska se om jag kan TA TAG i lite saker nu då. Få det GJORT helt enkelt.

Snart.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Goda människors tystnad....

Har tänkt mycket på det här med sociala medier på sistone. Att de både är av godo och av ondo är ett faktum men hur ska man förhålla sig t...