söndag 13 februari 2011

Klättrar på väggarna

Alltid lika kul och mysigt att umgås med min bror och hans fru som vi gjorde i går kväll =D Men melodifestivalen vet jag inte riktigt om jag vill kommentera överhuvudtaget. No comments. Tur vi hade så trevligt sällskap.

Men jag är så trött på sjukdom! =( Sonen har fortfarande hög feber och hostan ekar här dag och natt. Det rinner var från ena örat också. Så trött på det här. Han måste alltså vara hemma i morgon också, och jag har mina misstankar om att det inte ens kommer att räcka med det. Och han klättrar på väggarna bokstavligen här hemma. Det är en mardröm att sysselsätta en sådan aktiv och rastlös och social liten pojke hela tiden. Intensivt arbete minst sagt. Ska åka och vila upp mig på jobbet i morgon medan mannen är hemma.

Mamma är nu på plats i sin nya lägenhet och vi firade hennes födelsedag i går. Jag är lättad och nöjd.

Nu ska jag ge mig ut en löprunda. satt och kollade in Friskis och Svettis träningstider men fortsätter att fundera på detta med att köpa kort; ska jag eller ska jag inte? Det är frågan. Köpte nämligen kort en gång och gick noll gånger sedan... *skäms*.

KRAM!

1 kommentar:

  1. Tack själva för underbart trevligt sällskap. Håller med melo igår var ingen höjdare men inslagen innan låtarna är riktigt roliga :) Håller tummarna för att Gustav blir bättre snart. KRAM

    SvaraRadera

Goda människors tystnad....

Har tänkt mycket på det här med sociala medier på sistone. Att de både är av godo och av ondo är ett faktum men hur ska man förhålla sig t...