torsdag 14 april 2011

Frossa

Oj, oj, oj. Denna vecka har jag inte haft tid att blogga och tyvärr mår jag inte heller bra =(

För det första har båda barnen fyllt år, dottern i måndags och sonen i dag =D Jag vet, jag vet, många skrattar lite gott åt denna planering. Tre år och tre dagar är det som skiljer.

Det är härligt att frossa i födelsedagsfirande,jag älskar att följa barnens förväntan innan och hur kul de tycker att det är på "sina" dagar, då de får bestämma allt.

Men i går slog sjukdomen ner på allvar i mig, efter att ha legat och lurat sedan helgen, huvudvärken är migränliknande och fruktansvärt trist och jobbig.

Jag antar att jag behöver lov. Vilket snart är en önskan som ska infrias! =))

Tillbaka till allt jobb som ligger som en tung bila över nacken i dag, varför är det alltid så här innan loven!?

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Goda människors tystnad....

Har tänkt mycket på det här med sociala medier på sistone. Att de både är av godo och av ondo är ett faktum men hur ska man förhålla sig t...