torsdag 7 april 2011

Klassiskt

Har varit ute och sprungit igen ikväll, blev lite längre runda nu och jag känner mig riktigt stark =)

Det tråkiga är att jag har fått ont i vristerna, särskilt den vänstra, kände det direkt när jag gav mig ut i kväll och haltade t o m lite i början men det blev bättre efter att jag sprungit ett tag. Detta startade i tisdags på innebandyträningen. Klassisk överansträngning sa mannen med expertrösten.

Fuck vad tråkigt ï så fall nu när man är på gång med regelbunden träning.

Känner inte det minsta för att hålla upp och vila någon fot, så det tänker jag inte göra, kanske kan man tejpa?

I morgon fredag och tidigt till jobbet för att fixa innan de nationella proven för niorna i engelska kan börja. Alltid lika intressant att se hur de är i år, proven. Säpo lämnar dem med skottsäkra västar i morgon bitti.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Goda människors tystnad....

Har tänkt mycket på det här med sociala medier på sistone. Att de både är av godo och av ondo är ett faktum men hur ska man förhålla sig t...