tisdag 5 april 2011

Genialisk?

Alltså jag vet inte om jag ska tycka att Leif GW Persson är genialisk eller inte. Men jag vet att jag tycker att han är riktigt skön, jag kan inte hjälpa det. Jag älskar hur han uttrycker sig och hur han verkar ge blanka fan i konvenansen. Det är bara för att han är så cool som jag ibland fastnar en stund framför "Efterlyst" för att njuta av hans språk. Jag småskrattar och myser, vilket antagligen är sjukt när det handlar om brott. Och det är riktigt kul att se gamla brott och klantiga polisutredningar visas upp och totalsågas, allt med en förrädiskt rufsig, förvirrad uppsyn men med lugnt knivskarp logik.

Antagligen är jag totalt lurad och manipulerad, men det struntar jag i. Jag gillar den här machomannen. Han är nämligen helt ärlig med vad han är (tror jag då).

Känner mig för övrigt skönt mör i kroppen efter innebandyträningen i kväll och löpturen i går. Vårkänslor! =D

Kram!

2 kommentarer:

  1. håller med! var på en föreläsning med honom via jägareförbundet. så fort den timmen gick!

    SvaraRadera
  2. Det kan jag tänka mig! =D Ska vi inte ses snart igen förresten!? Kram!

    SvaraRadera

Goda människors tystnad....

Har tänkt mycket på det här med sociala medier på sistone. Att de både är av godo och av ondo är ett faktum men hur ska man förhålla sig t...