torsdag 18 december 2008

Lite osorterat...

Ja, så här i dessa tider känner jag mig ungefär som om jag blir genomkörd i en mangel varje dag och desperat försöker komma tillbaka i ursprungsform till nästa morgon, men förgäves...

Så lite osorterade virriga tankar är allt som erbjuds här.

Gud vad duktiga de var på julshowen i skolan idag, de som uppträdde var helt fantastiska och jag grät som vanligt. Jag säger bara Watch out for them, you will hear from them in the future, and I was there :-).
Gud vad duktiga barnen var på julavslutningen i kyrkan på mina barns skola! Alla barn på hela skolan sjunger för oss, helt fantastiskt! Vad gör de för att få barnen så här duktiga, I want to know!
Oj, oj vad tufft eleverna har det så här i slutet på terminen, de ska bli färdiga med allt och många har så mycket efter sig. Tänk om de bara kunde förstå vad mycket lättare livet skulle vara om man gjorde det man skulle i tid, utan att skjuta upp till morgondagen det du kan göra idag... Och vad mycket lättare MITT jobb skulle bli...
Hur ska jag hinna färdigt med allt innan vi åker på söndag?????
Fy vad otroligt TRÖTT jag ser ut!!! Vad ÄR det här? jag ska ju vara julfräsch om bara några dagar...
VAD ska vi göra på nyår???? Tänk att man aldrig har planerat det.... Suck.
Jag får inte glömma allt till julavslutningen i morgon nu, vad var det nu igen jag skulle ta med....
Okej.

Jag tror jag stoppar den lilla inblicken i min hjärna nu...



Kram från Penelope




3 kommentarer:

  1. Om du vill så kan ni följa med på nyårsfest med oss. Utan barn med trerätters och dans med DJ och bar. Kostnad 800 per person. 150 personer ska dit verkar det som. Glamour fest är det..

    SvaraRadera
  2. Å vem vill vara barnvakt på nyår??? :) Jag har inte träffat någon än på tio år...

    SvaraRadera
  3. En sådan fest skulle vara UNDERBAR! Men Anna har rätt, har aldrig hittat någon barnvakt på nyår....

    SvaraRadera

Goda människors tystnad....

Har tänkt mycket på det här med sociala medier på sistone. Att de både är av godo och av ondo är ett faktum men hur ska man förhålla sig t...