onsdag 19 januari 2011

Amatörer

Börjar lära mig det här med att att göra korta inlägg. I dag har jag inget vettigt att säga så det är lika bra jag håller tyst. Hm.... fast det var ju riktigt tråkigt det här ser jag. Kanske kan klämma fram någon liten tanke om jag försöker. Naej, hittar ingen. Tittar på min jobbväska som är tjock som en fullmatad gris bara. Lite att göra i morgon har man allt. Gäsp går och lägger mig nu så kanske jag orkar. Sonen hade för övrigt hittat ett nytt favoritord som han njutningsfullt satt och upprepade samtidigt som han spelade sitt Nintendo DS här i kväll framför teven; amatörer. Jag vet inte om han menade fuskbyggarna på tv eller star wars-gubbarna i spelet. Men ett rätt användbart ord, helt ok. Finns några sådana runt om.

Godnattkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Goda människors tystnad....

Har tänkt mycket på det här med sociala medier på sistone. Att de både är av godo och av ondo är ett faktum men hur ska man förhålla sig t...