torsdag 6 januari 2011

Tjejmys

Trettondagen i dag och inte mycket action här kan jag säga. Jag och barnen har en riktig mysdag, kollar på tjejfilm och äter och umgås. Så skönt att man skäms.

Fast att förkylningen är mycket bättre så känner jag mig fortfarande inte bra och nu har halsen börjat göra mer ont i stället. Just typiskt.

Och jag kan inte tro att de här är sant men vad gör man inte för en tjejkväll med sin dotter, men vi tittar på 24 timmar med Pernilla Wahlgren och Marcus Schenkenberg. Just nu kom Pernilla injoggande i sovrummet i en precis likadan pyamas som jag har. Pernilla är cool tycker jag. Men alltså, det känns konstigt att titta på två som håller på och råstöter på varandra på tv. Borde de inte få vara privata liksom? Haha vad lurad jag var då, det är så klart bara fejk. A big commercial för dem båda. Och här sitter vi och tittar.

Nej, jag har visst ett hus och hem att ta tag i här nu kanske efter denna lata dag.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Goda människors tystnad....

Har tänkt mycket på det här med sociala medier på sistone. Att de både är av godo och av ondo är ett faktum men hur ska man förhålla sig t...