onsdag 5 januari 2011

Really suck on it...

Mått mycket bättre i dag! Ser ljuset i tunneln.

Och så har jag haft en så kul dag också. Det hjälper =)

Sonens kompis och hans pappa och vi var och spelade laserdome. Det är så barnsligt kul. Fast att jag really suck on it. Jag börjar förstå att det här med att jag är uppvuxen med dockhus och barbies och doftsudd har haft större inflytande än vad jag trott. Jag förstår verkligen inte hur man trycker på en avtryckare på ett vapen. Smyga och huka och kasta mig fram bakom hörn kan jag, jag är trots allt en sportig kvinna, men jag kan inte trycka på en avtryckare tydligen.

Jag avfyrade tydligen 33 skott på en halvtimme., med 30 procents träffsäkerhet. Don't you love statistics!? Sonen avfyrade 1810 skott. Bara så att ni förstår jämförelsen.

Men nu vet jag vad jag gjorde för fel, det var tydligen någon slags sensor jag skulle hållit handen för samtidigt som jag sköt, vilket jag inte förstod. Typiskt mig.

But I will get my pay back time. Jag är som vanligt en riktigt dålig förlorare. Inget nytt under solen där. =D

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Goda människors tystnad....

Har tänkt mycket på det här med sociala medier på sistone. Att de både är av godo och av ondo är ett faktum men hur ska man förhålla sig t...