måndag 10 januari 2011

Rörelse


Messi vann priset!

Och matchen Milan-Udinese i förrgår var riktigt spännande. Börjar känna att suget efter fotboll sakta men säkert återkommer till mig! Måste vara ett vårtecken.

Annars blev jag lite spattig av alla tak-historier i dag. Frågade nervöst mannen när han kom hem om vi behövde vara oroliga för vårt.

Första dagen på jobbet avklarad, och fast den var en studiedag och utan elever således, har det känts bara bra. Vi hade fått nya kollegor till arbetslaget och det är mycket roligt tycker jag! Ärligt talat är det ganska skönt att komma igång med allt igen, även om det innebär att det är slut på de lata dagarna. Einstein har tydligen sagt "Livet är som att cykla, för att hålla balansen måste man vara i rörelse". Ja, nu är jag allt i rörelse igen! Känns alltså helt okay.

Både mannen och sonen ville bli klippta här i kväll, men mannen fick bli först så det blir frisersalong här i morgon då med. Tjänar nu in mitt eget frisörbesök i veckan... Behovet känns stort.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Goda människors tystnad....

Har tänkt mycket på det här med sociala medier på sistone. Att de både är av godo och av ondo är ett faktum men hur ska man förhålla sig t...