söndag 9 januari 2011

Stor komik

Oj, oj pappa måste börja lära sig att åka buss. Vi kan inte hålla på och skjutsa runt på honom hela tiden direkt. Och inte får man betala kontant nuförtiden. Det var stor komik i dag när jag försökte lära honom hur han sms:ar sms-biljett. Bara detta att vara tvungen att lära sig mobiltelefon och att sms:a när man är 77, är det inte fantastiskt roligt, så säg. Nej, kanske inte. Låt mig säga att jag inte tror att detta gick hem precis, men visst var jag lite rolig som försökte? Han skrattade faktiskt lite åt eländet och det är ju bra.

Sprang i dag också och jag höll verkligen på att halka ihjäl mig. Snälla kyla och snö, kom tillbaka! Please!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Goda människors tystnad....

Har tänkt mycket på det här med sociala medier på sistone. Att de både är av godo och av ondo är ett faktum men hur ska man förhålla sig t...