måndag 3 januari 2011

Sådär kul


Har jag sagt att jag är dunderförkyld? Ja, det sa jag visst på nyårsafton redan och inte har det blivit bättre. Mycket sämre. Det enda som är bra är väl att jag är tyst och inte stör min omgivning, för jag har knappt någon röst. Nyser, snorar och snyter mig och kan inte sova på nätterna. Jag blir galen.

Bihålorna är totalt fyllda och huvudet känns som en fylld tomat. Sådär kul.

I dag har jag tillåtit mig att ta det lugnt, i och för sig är huset fullt med pojkar som leker Star Wars, men, men.

Hoppas så att jag mår bättre snart.

KRAM!

2 kommentarer:

  1. Du blir snart bra. Jag är t ex rätt okej nu. Det tog visserligen heeela december, men vem minns det i maj? ;)

    Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Jag är glad att du är frisk nu Maria, men det där med att vara sjuk så länge får ABSOLUT inte gälla mig! Så det så.

    Kram!

    SvaraRadera

Goda människors tystnad....

Har tänkt mycket på det här med sociala medier på sistone. Att de både är av godo och av ondo är ett faktum men hur ska man förhålla sig t...