måndag 24 januari 2011

Pepp

Pepp pepp behövs nu känns det som! Seg i dag och vet inte varför? Why? Vad hände? Sov dåligt vet jag men ändå. Ska nog i alla fall ge mig ut på en mörkerlöptur efter kvällens jobb här. Det här går inte.

Bara inte den här slutetavjanuari-februari-marstristessen slagit klorna i mig. Nu måste jag se till att ha något kul att se fram emot. Bums.

Som tandläkaren i morgon akut. Kul. En bit av en tand lossnade och det har aldrig hänt mig och jag trodde aldrig det skulle hända mig, ni vet. Fuck.

Nej, nu peppar vi, *slår mig själv på vaderna som Kajsa Bergkvist*

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Goda människors tystnad....

Har tänkt mycket på det här med sociala medier på sistone. Att de både är av godo och av ondo är ett faktum men hur ska man förhålla sig t...