tisdag 14 december 2010

Det här hade jag på mig i dag


Är det sant att detta ska behöva upprepas!? Jag måste nog gå och handla lite nya spännande kläder om det här ska vara ett återkommande tema.

Jag har ljusa, slitna, trasiga jeans i dag (de var nästan lite trasiga när jag köpte dem, alltså).
Jag har en rosa-orange-randig jumper med någon slags v-ringning, modell sportig, tycker jag.
Jag har rosa-randiga strumpor.
Underkläderna tänker jag inte nämna här.

Skönt att återigen få stilla er enorma nyfikenhet.

(Kanske att jag ska ta en bild också? Få se senare.)

Kram!
Nej, det blev så sent så jag fick ta bild på sockarna jag har nu på kvällen när jag går och lägger mig...
Godnattkram!

3 kommentarer:

  1. Sportig lärarinna alltså! Men det är väl lite du det...?

    Fler bilder till folket. Det vet du att vi gillar. :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. ja visst är det mys med sockor Suzan! =D

    SvaraRadera

Goda människors tystnad....

Har tänkt mycket på det här med sociala medier på sistone. Att de både är av godo och av ondo är ett faktum men hur ska man förhålla sig t...