lördag 18 december 2010

Min favoritfödelsedag

Haha nu kom den där favoritfrågan igen! Oh my God! Och jag tänker inte svara något vettigt på den frågan, som man frågar får man svar som det fina ordspråket lyder.

Självklart är det min egen födelsedag som är favorit. Och det tänker jag inte skämmas för att tycka, när om någon gång får man vara ego om inte på den dagen. Så det så.

För övrigt var det tur att det var ett sådant trist ämne i dag för jag har inte tid att skriva ändå. Nu ska jag nämligen iväg på en riktig tjejdag och kväll (=D) med mina fina vänner som jag inte gått ut med in ages.

Så vi ska ha riktigt mysigt och kul helt enkelt! =D

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Goda människors tystnad....

Har tänkt mycket på det här med sociala medier på sistone. Att de både är av godo och av ondo är ett faktum men hur ska man förhålla sig t...